Botoks Nedir ?

Botoks, başta kırışıklık tedavisi olmak üzere bir çok alanda kullanılan ve Clostridium Botilinum isimli bakterilerden elde edilen bir nörotoksindir. Kasları gevşeterek kırışıkları gidermek için kas salınımını durdurmasıyla her yaşta, ciltteki çizgi ve kırışıklıklardan kurtulmak için uygulanır.

Estetik Cerrahi Kliniği Botoks ile Kırışıklık Tedavisi Uygulama Alanları

Botox, gerek minimal çizgilenmeler de gerekse derinleşmemiş kırışıklıklardan rahatsız kişilere uygulanabilir. Botoks uygulama sayesinde tedavi edilebilecek başlıca problemler şu şekildedir.

• Düşmüş kaşların kaldırılması
  • Migren tedavisinde
  • Terleme tedavisinde
  • Çene ucu ve çene kemiğinin yanları Çene Botoksu
  • Mimikler yüzünden yüzünüzde yer eden çizgilerin minimize edilmesi ya da

mümkünse kaybedilmesi

Estetik Cerrahi Kliniği Botoks

Tedavi Ne Zaman Etki Eder ?

Tedavinin Etkisi Ne kadar Sürer ?

Tedavi tam olarak 3-4 gün sonra etkisini göstermeye başlar. Ama tam etkisi 1 hafta sonra ortaya çıkar. Tedavinin etkisi 4 -6 ay civarında sürer. Bu süre bazı kişilerde daha kısa, bazılarında ise daha uzun sürebilir. Süre, uygulama dozundan daha çok genellikle ilacın vücut tarafından metabolize edilmesiyle ilgilidir.

Botoks Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli ?

1. İşlem sonrası ciddi bir güneşe maruz kalınmamalıdır.
  2. İşlem sonrası ilk gün ciddi bir şekilde öne eğilmemeli İlk gün yüz üstü yatılmamalıdır.
  3. 3-4 saat kadar havuz gibi enfeksiyona sebebiyet verecek durumlardan kaçınılmalıdır.

4 İşlemden iki saat sonra makyaj yapılabilir.

Botoksun Zararı Var mıdır ?

Botoks ile kırışıklığa sebep olan kasların hareketlerinin durdurulması amaçlanır. Uygulamanın yapıldığı kasların fonksiyonları geçici olarak kaybolmaktadır ve bu kasların fonksiyonlarının kaybolması cilde herhangi bir zarar vermemektedir. Ek olarak var olan kırışıklıklar kaybolmaktadır. Bu nedenle uygulama sonrasında kas deformasyonu gibi bir sorun yaşanmayacaktır. Herhangi bir zarara sebep olmadığından uygulama güvenle yapılabilir.

Sadece gebe kalmış ya da bebeğini emzirmekte olan kadınların botoks yaptırmaları uygun değildir.

Estetik Cerrahi Kliniği Koltuk Altı Botoks ile Terleme Tedavisi

Botoks, ter bezleri ile onları çalıştıran sinir uçları arasındaki çalışmayı dengeleyerek aşırı terlemeyi önler. Yağ bezelerine uygulanan botoks sayesinde koltuk altı, avuç içi ve ayak tabanındaki aşırı terlemelere son verilebilir.

Bu tedavi yöntemi ile birlikte ter kokusundan da kurtulunur. Kırışıklık tedavisinin aksine aşırı terlemede uygulanan botoks tedavisinin etkisi bir yıla yakın bir süre devam etmektedir.

Estetik Cerrahi Kliniği Koltuk Altı Botoksu

Estetik Cerrahi Kliniği Alın Kırışıklıklarına Botoks

Alın bölgesindeki kırışıklar rahatsız edici bir boyuta geldiğinde ve yoğun hissedilmeye başlandığında alın botoksu uygulanmaktadır. Alın kırışıklıkları tedavisi için yapılacak Botoks enjeksiyonu kasların gevşetilmesini sağlayarak hem kaş arasında hemde alında ki çizgilenmeleri ve kırışıklıkları azaltır.

Alın botoksu yüzün daha genç ve parlak görünmesini sağlar.

Estetik Cerrahi Kliniği Alın Kırışıklıkları Botoksu

Estetik Cerrahi Kliniği Botoks İle Migren Tedavisi

Kasların gevşemesini temin eden botoks, migrenin vuku bulmasına neden olan duyusal sinirler üstündeki baskıyı bertaraf eder ve bu sayede atakları ya bariz biçimde azaltmaktadır ya da tamamen ortadan kaldırmaktadır. Bu amaçla tatbik edilecek olan botoks istenirse saç çizgisinden istenirse de kulak üstünden ve ensenin belli başlı noktalarından yapılacak olan enjeksiyonlar ile uygulanacaktır.

Uygulanan botoks ile migren tedavisi sayesinde ağrı ataklarının sıklığı azalır ve migren ağrısının şiddeti azalır.

Estetik Cerrahi Kliniği Burun Dolgu

Estetik Cerrahi Kliniği Botoks Fiyatları

Botox fiyatları belirlenirken ne amaçla yapıldığı son derece önemlidir, botox kırışıklık tedavisinde kullanıldığı kadar aşırı terleme ve migren ağrıları içinde uygulanmaktadır. Bu yüzden botox fiyatları hakkında net bilgi almak için ön görüşme yapılması gerekmektedir. Daha düzgün ve sağlıklı bilgi almak için 0 (541) 324 00 33 numaralı telefondan bizlere ulaşabilir botoks hakkında kafanıza takılan tüm soruları Estetik Cerrahi Kliniğ’inin (ECK) bünyesinde bulunan uzman doktorlarımız Dr. Hilmi Berkant Tunç ve Dr. Onur Serin‘e sorabilirsiniz.