Estetik Cerrahi Kliniği Göz Kapağı Estetiği Nedir ?

Göz kapaklarındaki sarkma, katlanma,torbalanma gibi rahatsızlıkların hepsi göz kapağı rahatsızlığı olarak tanımlanır. Bu rahatsızlıklar cerrahi veya cerrahi olmayan yöntemlerle Estetik Cerrahi Kliniğ’imizde tedavi edilebilir. Tedavi değerlendirilirken üst kapakları alt kapaklar ile birlikte değerlendirilmesi mümkün olduğu gibi, bu iki kısım ayrı ayrı da değerlendirilebilir. Bu işlemlerin herhangi bir riski olmadığı gibi, sonuçları da gayet olumludur.

Estetik Cerrahi Kliniği Göz Kapağı Estetiği operasyonları kliniğimizin doktorları en üst düzey hassasiyet gösterilerek, yüzde yüze yakın başarı ile gerçekleştirilmektedir.

Göz kapağı sorunları nasıl başlar?

Yaşın ilerlemesiyle birlikte üst göz kapağı sarkmaya başlar, ortaya çıkan gevşeklik göz kapağının gözün üzerine düşmesine neden olur. Yaşlanmanın etkisi kaş kenarlarında da görülmeye başlar. Alt göz kapağında yağlar yüzünden torbalanma oluşur. Göz çevresinde derin kaz ayakları denilen çizgilenme oluşur. Kişilerin sevinç, üzüntü, öfke gibi hislerini yüzlerindeki mimik hareketleriyle göstermeleri nedeniyle, zamanla yüzde deformasyonlar meydana gelir. Bunların çoğu alt ve üst göz kapağını etkiler.

Estetik Cerrahi Kliniği Göz Kapağı Estetiği Kimlere Yapılabilir ?

• Doğuştan göz problemleri olanlara
  • Göz kapağı düşüklüğünde
  • Göz kapağının gözün renkli kısmının en az yarısını kapatması durumunda

Göz Kapağı Estetiği Öncesi Dikkat Edilmesi Gerekenler

1. Hastanın alkol kullanmaması, saçlarında sprey, jöle gibi kozmetikler bulunmaması, makyaj yapmamaları önerilir.
  2. Hasta kullandığı ilaçları doktora bildirmelidir. Operasyondan 2 hafta öncesinden kan sulandırıcı ve E vitamini ilaçları bırakılmalıdır.
  3. Kan dolaşımının olumsuz etkilenmemesi için sigara kullanımını bırakması istenir.

Estetik Cerrahi Kliniği Göz Kapağı Estetiği

Estetik Cerrahi Kliniği Alt ve Üst Estetik Göz Kapağı Ameliyatı (Blefaroplasti)

Göz kapakları ile ilgili estetik müdahaleler lokal anestezi kullanılarak kolaylıkla yapılabilir. Genelde ağrı ya da sızı oluşumu söz konusu değildir ve operasyon 1,5 – 2 saat sürer. Operasyonun gidişatı ve tamamlanması için ortalama 7 gün ayırmanız gerekir.

Ameliyat sayesinde gözaltı torbalarınız ve göz atındaki sarkmış cildiniz düzeltilebilir. Ayrıca üst kapakta bulunan fazla kalıntılar ve üst kapağın iç bölgesindeki torbalanmalar da aynı müdahale esnasında düzeltilebilmektedir.

Estetik Cerrahi Kliniği Göz Kapağı Estetiği Ameliyatı

Göz Kapağı Estetiği Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

1. Hastanın 2-3 gün kadar iyileşmeyi hızlandırmak için bölgeye soğuk uygulama yapması gerekir.
  2. Hasta 2-3 gün süreyle gazete,dergi vb. şeyleri okumadan kaçınmalıdır.
  3. Hasta aşırı ışıktan, güneşten kendini korumalıdır.
  4. Lens kullanımı için acele etmemeli 7-10 kadar beklemelidir.