Meme Küçültme – Göğüs Küçültme Nedir ?

Estetik Göğüs küçültme ameliyatı ya da meme küçültme ameliyatı (redüksiyon mammoplasty) memeyi yeniden şekillendirmek ve meme boyutunu azaltmak için göğüslerden derinin ve dokunun bir kısmının çıkarılmasıdır.

Büyük göğüslere sahip olmak, ciddi sağlık sorunlarına sebep olabilir. Omuz ağrılarına, omurganızın öne doğru eğilmesi gibi sorunlara yol açabilir. Göğüsler genetik nedenlerden dolayı aşırı büyük olacağı gibi genetik olmayan sebeplerden dolayı da büyük olabilmektedir. Bu sorunun üstesinden gelebilmenin tek yöntemi uzman estetik cerrahları tarafından yapılması gereken cerrahi müdahaledir.

Meme Küçültme Ameliyatı Öncesi

Göğüs küçültme veya meme küçültme ameliyatı olmak isteyen kişilerin sigara içme eylemini en az 15 gün önceden bırakmış olması gerekmektedir. Aksi halde yaraların iyileşmesi ile yaşanan sıkıntılar olabilmektedir. Kan sulandırıcı ilaçlar kullanıyor olmak ve kronik bir hastalığa sahip olmak doktorunuza bilgi vermeniz gereken konulardır. Detaylı bilgi için Estetik Cerrahi kliniğimizin uzman doktorları Op.Dr. Onur Serin’e ve Op.Dr. Hilmi Berkant Tunç’a iletişim sayfamızda irtibat bilgilerinden ulaşabilirsiniz.

Estetik Cerrahi Kliniği Meme Küçültme Ameliyatı Sonrası

Estetik Cerrahi Kliniğ’imiz tarafından özel donanımlı hastanelerde gerçekleştirilen meme küçültme operasyonu sonrasında özel bir dren ve sütyen ile ameliyattan çıkılır. Doktorun vereceği karara göre 1 gece hastanede kalınabilir. Genellikle ağrısı bir operasyondur. İlk 4-5 gün duş alınmaması istenebilir. Ortalama ilk 10 gün pansuman ve kontrollere devam edilir.

Meme Dikleştirme – Göğüs Dikleştirme Nedir ?

Göğüs Dikleştirme ya da Meme Dikleştirme ameliyatı, göğüslerde çatlaklar, sarkma,gevşeklik, meme başının konumu, meme dokusunda azalma, emzirme kabiliyeti gibi bir çok faktör nedeniyle gerçekleştirilen operasyondur. Estetik Cerrahi Kliniğimiz tarafından kişinin problemine özel bir çalışma, teknik ile ameliyat planı oluşturulur.

Estetik Cerrahi Kliniği Meme Dikleştirme Ameliyatı

Göğüs dikleştime ameliyatı mutlaka hastane ortamında ameliyathanede gerçekleştirilmesi gereken ve ortalama 3-4 saat süren bir ameliyattır. Sigara kullanıyorsanız, ameliyattan 15 gün önce bırakmanız önerilir. Ameliyat sonrası pansuman, özel bir sutyen ve drenlerle çıkarsınız. Doktorunuzun tavsiyesine göre bir gece hastanede yatmanız gerekebilir. 2-3 sonra direnler çıkarılır ve ilk 10 gün sürekli kontroller ile devam eder. Operasyon sonrasında çok omuz hareketi yapmamanız, yüz üstü yatmamak gerekir. Mersin de ya da Adana da göğüs dikleştirme operasyonu yaptırmaya karar verirseniz, Estetik Cerrahi Kliniğimizi arayarak ya da e-posta atarak bizimle iletişime geçebilirsiniz ve daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.